ח"כ אבוטבול: "יש לנו תכנית שלימה למאבק ביוקר המחיה"

אייל ראובן No Comments on ח"כ אבוטבול: "יש לנו תכנית שלימה למאבק ביוקר המחיה"

ח"כ אבוטבול מש"ס לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "דרעי חילק כרטיסי מזון, זה לא הבטחות שנעשה, אלו דברים שעשינו. חלוקת המזון היא חלק מתכנית מלאה, הכרטיסי מזון זה עזרה ראשונה. אנחנו נצטרך לפתור בעיות תעסוקה, יהיה מערך שלם שיטפל בזה" | הריאיון המלא

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אבוטבול מש"ס לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "העיר שפיר הייתה יכולה להיות פתרון לציבור החרדי, שרת הפנים זרקה אותנו מתוך נקמה לכסייפא אי שם בתוך הבדואים ללא תחבורה וללא תשתיות".

"אני בא עם קבלות. בניתי 40 אלף דירות בבית שמש. אנחנו יודעים מה לעשות כדי להוזיל את מחירי הדיור. אם רוצים אפשר לבנות. צריך להוזיל את הקרקעות, המדינה נותנת לערבים שטחים בזול בצפון ובדרום. למה היהודים לא מקבלים?" תהה אבוטבול.

"אם הממשלה הייתה לוקחת את ה 53 מיליארד שנתנו לערבים" המשיך אבוטבול, "היו יכולים להילחם ביוקר המחיה. דרעי חילק כרטיסי מזון, זה לא הבטחות שנעשה, אלו דברים שעשינו".

"חלוקת המזון היא חלק מתכנית מלאה, הכרטיסי מזון זה עזרה ראשונה. אנחנו נצטרך לפתור בעיות תעסוקה, יהיה מערך שלם שיטפל בזה". הסביר על תכנית המזון של דרעי.

"בשנה הזאת למדנו שני דברים. האחד, שהגוף המשפטי עשה כל מה שהממשלה ביקשה, שתקו על מינויים פוליטיים. לנו עשו את המוות על כל החלטה הכי קטנה. למדנו שבית המשפט מזגזג".

"דבר שני" ציין אבוטבול, "שלמדנו שהתקשורת מאתרגת את מי שהיא רוצה. יש לנו ארכיון שלם להוכיח לה כשאנחנו נעשה דברים, מה הם הגיבו אז. לא ניתן להם להשפיע עלינו. הציבור צריך להבין שמנדט אחד הבדיל ביננו לממשלה הרעה הזו. אנשים צריכים ביום הבחירות, לזכור את כל זה וללכת להצביע".

 



0 תגובות